2012. november 24., szombat

Tenerife 2012 - Strandnap, kevés sikerrel

2012. Október 19.

9-ig alszom és M-et még kicsit tovább hagyom. Be van borulva és az erkélyen elköltött reggelim közben kezdek belül egyre hisztisebb lenni, mert ez az utolsó napunk és fogalmam sincs, hogyan tölthetnénk el jól, de félek, hogy a mai nappal már nem sok mindent tudunk kezdeni. Ma csak strandolni akartunk. Elég későn indulunk el, szerencsét próbálunk a Teresitassal, de minél közelebb megyünk, annál sötétebb az ég és ahogy kiszállunk a strandnál, el is kezd szakadni az eső.

Santa Cruz

Dél felé kéknek látszik az ég, így gyorsan le is megyünk Los Cristianosba. Ott valóban süt a nap, de erős a szél és nagyok a hullámok. A Playa del Vistasra megyünk, ahol Monával találkoztunk, de ott nem lehet sehol sem árnyékot találni és hát erős szélben (homokviharral) a tűző napon nem éppen kellemes.

Azért olyan 2 óra hosszát strandolunk itt és hazafelé menet elnézünk El Palm Marba, ahol állítólag szép strandok vannak. Ezeket nem találjuk meg, de egy meglepő várost igen, egy rohamosan növő üdülőhelyet, csodás szállásokkal és eladó lakásokkal, villákkal, de egyetlen lélek sincs sehol az utcán, nincsenek boltok, mint egy szellemváros.

Hamar el is megyünk innen és Las Galletason keresztül a Costa del Silencio felé autózunk tovább. Ez is kihalt, de lerobbant település, olyan hatása van, mintha kihaltak vagy elmentek volna innen az emberek és az épületek pedig a sorsukra lennének hagyva. Irány az Alcampo otthon és ma jó fél órát kell sorba állnunk a halas pultnál, mire sorra kerülünk. Tonhalat veszünk, ma jönnek V-ék vacsorára megint. Este 10-ig maradnak, elköszönünk és én pedig nekiállok pakolni. Éjfélkor fekszünk le.

1. Szia Andi!
    Nem tudom ki mondta neked, hogy Palm Mar-on szép strandok vannak, de nagyot tévedett! Mi itt lakunk és egy strand sincs errefelé:) Amit érdemes lett volna megnézni, az a Természetvédelmi Terület a település szélén. Pláne nektek, akik szeretitek a természetet. Nagyon nagy élmény sétálni a fennsíkon az óceán mellett!

1. Szia Andi!
      Még nagyon régen jegyzeteltem mindenhonnan, főleg fórumokról, de ez a jegyzet már nem is volt meg, csak emlékeztem, hogy El Palm Mar és nudista strand. Ez a két dolog volt összefüggésben a fejemben...
      Láttuk azt a kis érdekes fennsíkot, meg is álltunk a szélén és még mondtam is, hogy megy ösvény, hátha a domb mögött lesz a part felé a jó strand. De nem volt kedvünk gyalogolni, nagyon erős volt aznap a szél... üdv, Andi