2013. augusztus 16., péntek

Szardínia - La Maddalena szigetek 1.

2013. július 9.

A tegnap este befizetett (fejenként 40 Euro) hajókirándulásra megyünk ma, korán kelünk, reggelizünk és elautózunk Palauba. Itt nehéz találni parkolót, hát még ingyenest, de a város fentebbi magjában találunk ilyet és egy jó tíz perces gyaloglással el is érjük a kikötőt. Az indulás kicsit kaotikus és később is indulunk, mint ahogy a szállodában a nő mondta, így mivel korán értünk ide, most egy óra hosszát várakozhatunk még.

11-kor indulunk és előttünk már az összes többi kirándulóhajó régen kifutott. Előbb La Maddalénán felveszünk még pár utast és azután elsőként két szép öbölnél állunk meg. (A szigetek nevét nem jegyeztem meg, jegyzetelni nem volt kedvem, így most nem tudok nevekkel szolgálni a fotókhoz.)

Vonatállomás Palauban:

Ott, a távolban a Cap D'Orso (a medveszikla):

La Maddalena

Az első strandöblünk, ahol egy órát fürödhetünk:

Itt be lehet fizetni négy féle ebédre, amik 5 és 10 Euro között mozognak. Mi hoztunk előre csomagolt szendvicset (toastkenyér, olyan háromszögalakban, tonhallal meg mindnfélével lehet kapni minden boltban) és egy salátát kérünkhozzá, ami 7 Euroért, kicsi, ízetlen és fonnyadt.

Mert olyan sok kép van, hogy fel kell osztanom ezt a bejegyzést...