2015. június 2., kedd

Ludwigsburg - 1. rész

Ismét 3 napos kiruccanásra mentönk Pünkösd hétfő előtt pénteken. Én még délig dolgoztam, utána indultunk el. Eredeti célunk Heidelberg lett volna, de mivel csak 3 héttel Pünkösd előtt találtam ezt ki és kezdtem keresni szállás után, nem sikerült találni kedvező áron. Aztán nézegettem a térképet és sorba írtam be minden környező kisváros nevét, egyre csak távolodva Heidelbergtől és sehol semmi sem volt, sőt még a kisebb városokban még drágább is volt. Végül már 100 km-es körzetben is néztem és így találtam meg a Best Western Hotel Kastellt Heilbronnban. 

Technikai szünetet tartva egy rókát láttunk a mezőn a parkolóból: 



A ludwigsburgi Residenzschloß-t "virágzó barokknak" is nevezik. A württembergi királyok nyári rezidenciája volt. A felnőtt belépő 7 Euro, de ezen a napon nekünk 8,50 volt fejenként, mert egy fesztiválba csöppentünk bele. A kastélykertben a világ minden részéről jött utcai zenészek koncerteztek, szinte egymás mellett. Már 16:45 óra volt, mikor odaértünk, mégis ki kellett fizetni a teljes belépőt és a jegyet a kertben több átjárónál is ismételten ellenőrizték. 



Építették fel a sörkerteket, büféket és koncertszínpadokat a kert minden részében, és hamarosan embertömegek is leptek el mindent. Még éppen idejében voltunk itt, mielőtt minden megtelt volna. 



























1 megjegyzés:

  1. Micsoda kert! Meseszép... imádom a nyírt bokrokat, sövényeket. Odahaza kicsiben nekünk is van egy-kettő, meg is mutatom a Szülőknek a fotóidat, örülni fognak. :-)

    VálaszTörlés

Fontos adatvédelmi információ!!! Kérlek olvasd el!!!

Kedves Követő! Minden hozzászólásnak örülök és megpróbálok, amennyire időm engedi, válaszolni is mindegyikre. Gyűlölködő, politikai tartalmú vagy reklámcélt szolgáló hozzásólások, vagy amelyek egyáltalán nem tartoznak a témához vagy a blogba, automatikusan törlésre kerülnek.

Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) szerint fel kell hívjam a figyelmét a megjegyzést hátrahagyó személyeknek, hogy aki itt megjegyzést hagy hátra, az annak nyilvánosságra tételével elismeri, hogy tudomásul vette, és egyetért vele, hogy adatai ezen a weboldalon (a Google és Blogger által) tárolásra és feldolgozásra kerülnek. Lásd: főcím: Felvilágosítás adatvédelmi irányelvekről