2012. március 10., szombat

Afrikai videók

Sajnos nem sikerült feltennem a videóinkat. Nagyon jó kis filmeket gyártottam, összevágva, zenével. Egy hat perces lenne Zanzibárról és egy 15 perces a Mount Meruról és a szafariról. Az utóbbiaval, a 6 percessel kezdtem, de ez is majdnem egy óráig tartott, míg feltöltődött a you tube-ra. Erre csak én láthattam, ha be voltam jelentkezve, senki más nem látta, mert nem engedték megjeleníteni a zenék miatt, amiket felhasználtam hozzá. Mondjuk azt kevésbé értem, hogy hogyan ismerték fel azokat, hisz a legtöbb privát uzatási videó alatt, amit feltesznek emberek, odavágott valamilyen zene van. Akkor most van zene, amit szabad, van, amit nem?? Én nem értek ehhez.
Most, hogy bérelem a 20 GB tárhelyet a picasan simán felnyomhatnám oda is a videókat és akkor direkt a blogomban lennének, de ma megpróbáltam és minek után 5 perc alatt még csak 1% töltődött fel, ezt is feladtam, mert nem akartam órákig tölteni. Úgyhogy sajnos ez van. Nem tudom megmutatni a videóimat nektek, akármennyire is szerettem volna. Még kisebb darabkákra meg nem akarok felvagdosni őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Fontos adatvédelmi információ!!! Kérlek olvasd el!!!

Kedves Követő! Minden hozzászólásnak örülök és megpróbálok, amennyire időm engedi, válaszolni is mindegyikre. Gyűlölködő, politikai tartalmú vagy reklámcélt szolgáló hozzásólások, vagy amelyek egyáltalán nem tartoznak a témához vagy a blogba, automatikusan törlésre kerülnek.

Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) szerint fel kell hívjam a figyelmét a megjegyzést hátrahagyó személyeknek, hogy aki itt megjegyzést hagy hátra, az annak nyilvánosságra tételével elismeri, hogy tudomásul vette, és egyetért vele, hogy adatai ezen a weboldalon (a Google és Blogger által) tárolásra és feldolgozásra kerülnek. Lásd: főcím: Felvilágosítás adatvédelmi irányelvekről