2012. március 10., szombat

Afrikai videók

Sajnos nem sikerült feltennem a videóinkat. Nagyon jó kis filmeket gyártottam, összevágva, zenével. Egy hat perces lenne Zanzibárról és egy 15 perces a Mount Meruról és a szafariról. Az utóbbiaval, a 6 percessel kezdtem, de ez is majdnem egy óráig tartott, míg feltöltődött a you tube-ra. Erre csak én láthattam, ha be voltam jelentkezve, senki más nem látta, mert nem engedték megjeleníteni a zenék miatt, amiket felhasználtam hozzá. Mondjuk azt kevésbé értem, hogy hogyan ismerték fel azokat, hisz a legtöbb privát uzatási videó alatt, amit feltesznek emberek, odavágott valamilyen zene van. Akkor most van zene, amit szabad, van, amit nem?? Én nem értek ehhez.
Most, hogy bérelem a 20 GB tárhelyet a picasan simán felnyomhatnám oda is a videókat és akkor direkt a blogomban lennének, de ma megpróbáltam és minek után 5 perc alatt még csak 1% töltődött fel, ezt is feladtam, mert nem akartam órákig tölteni. Úgyhogy sajnos ez van. Nem tudom megmutatni a videóimat nektek, akármennyire is szerettem volna. Még kisebb darabkákra meg nem akarok felvagdosni őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése