2022. február 13., vasárnap

Ismét utazunk, talán folytatom a blogot is

 Kedves olvasóim, hűséges blogkövetőim!

Nem vesztem el, nem lett bajom, nem haltam meg a coronában 😞 (részem volt benne, de oltások után nem volt vészes). 

Néhányan rám kérdeztetek privát úton, hova lettem, miért nem írok. 

Nincs időbeli kapacitásom a blog folytatására és mivel Covid óta alig utaztunk, nem is nagyon van miről írni. Így az elmúlt másfél évben szüneteltettem a blogot. 

2021-ben két utazásunk volt, (amiről nem blogoltam, de talán még bepótolom rövidebb írás formájában): nyaralás a Chalkidikin és a Dominikai Köztársaságban. Mindkét utazás elveszítette számunkra azt a jellegét, amiért szertünk utazni. Nem mertünk semmit sem magánúton foglalni, a biztonságosabb utazási irodai csomagot választottuk, dupla árért egy szálláson ülve. Nem mertünk befoglalni szállásokat, körutazni, mert ezek többségénél visszalépés esetén odavész a pénz, így végig egy helyben ültünk, strandoltunk és ettünk, ebből állt az utazás, ami nem az a kalandos felfedező utazás, amit mi szeretünk és így élmény sem volt túl sok, nem beszélve arról, hogy én, aki normális esetben 1000-2000 fényképpel tér vissza az utazásból, ezeknél 100 db alatti (és az is mobiltelefonnal készült) képet készítettem. Szóval nem volt miről blogolni. 

Az idén elkezdünk simét "normálisan" utazni és talán folytatni fogom a blogot is, ha lesz rá időm.

3 megjegyzés:

  1. Szia Andi!
    Örülök, hogy visszatértél és újra írsz, még ha a covid miatt sajnos már nem ugyanolyan utazni és ezáltal az élmények is visszafogottabbak.
    Én személy szerint még így is szívesen olvasom az élménybeszámolóidat és kíváncsian várom, hogy mik az idei utazási terveitek?! ;)
    Üdv, Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildi, köszönöm, jól esi, hogy még mindig követsz. Ma ráértem és kedvem is volt. Megcsináltam az utóbbi két utazásunk összefoglalóját. üdv

      Törlés
  2. Szia,
    én nagyon szívesen olvasom a leírásaidat. A "szünet" időszakában is mindig néztem került-e ki újabb bejegyzés.Nagyon örültem,hogy ismét írtál.Szükség van ilyen hiánypótló leírásokra. Remélem idén is sok beszámolót olvashatunk Tőled.Üdv, Enikő

    VálaszTörlés

Fontos adatvédelmi információ!!! Kérlek olvasd el!!!

Kedves Követő! Minden hozzászólásnak örülök és megpróbálok, amennyire időm engedi, válaszolni is mindegyikre. Gyűlölködő, politikai tartalmú vagy reklámcélt szolgáló hozzásólások, vagy amelyek egyáltalán nem tartoznak a témához vagy a blogba, automatikusan törlésre kerülnek.

Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) szerint fel kell hívjam a figyelmét a megjegyzést hátrahagyó személyeknek, hogy aki itt megjegyzést hagy hátra, az annak nyilvánosságra tételével elismeri, hogy tudomásul vette, és egyetért vele, hogy adatai ezen a weboldalon (a Google és Blogger által) tárolásra és feldolgozásra kerülnek. Lásd: főcím: Felvilágosítás adatvédelmi irányelvekről