2013. június 14., péntek

Közeleg Szardínia

Egy teljesen idegen hely. Nem úgy, mint Görögország, ahol 12-szer jártam, mindig máshol, ahol tudom, mi vár rám. Idegen az olasz mentalitás, hát még a szárd, hiszen Szardíniát nem mondhatjuk csak úgy olasznak. Közeledik és nagyon várjuk az új felfedezését és a pihenést is egyben!

Az eredeti repülőjáratunkat, amit még téli menetrend szerint foglaltunk, átteték a nyári menetrend szerint estéről hajnalra, rettentően örvendek, mert reggel 5:50-kor repülünk, ami azt jelenti, hogy éjjel 2-kor fel kell kelni, ami nálam azt jelenti, hogy az idegességtől úgysem alszom semmit sem. Aztán jön a következő probléma, az első S-Bahn csak 4:05-kor indul (de van, hogy kimarad, majd utána a következő 5:05-kor), szóval kijutni sem tudunk sehogyan a reptérre és ez itt tényleg nagy gond lenne, mert nincs ilyen kisbusz, mint otthon, csak taxi, ami viszont elkér 100 Eurót, amit mi nem adunk ki, oltári nagy szerencsénkre, eme hétvégén nem megy el M. bátyja a barátnőjéhez Frankországba, hanem itt marad, mert dolgoznia kell, és így kivisz minket, de szinte szégyellem kérni, mert azért kitől várhatja el az ember, hogy éjjel vigye ki a reptérre...Aztán már reggel 7-kor ott leszünk, az autókölcsönző is csak 8-kor nyit, a szállásra meg csak 17 órától lehet becsekkolni, így az egész nagyon rossz lesz, totál kialvatlanul az egész napon csak valahol a szállás medencéjénél várakozni. Én nem tudok annak örülni, hogy ezáltal nyertünk plusz egy napot, inkább kényelmesen érek oda és nem kezdek semmit sem a nappal, minthogy félhullán szenvedjem végig az egészet.

De ha ez a nap mögöttünk lesz, élvezni fogjuk a nyaralást!! Mivel (mint mindig) utazás során nem tudok netezni (mi nem viszünk sosem saját gépet), így majd csak jó 3 hét múlva hallotok felőlem.
Most kezdődik a visszaszámlálás, még egy jó hét és utazunk!!!

1. Válaszok
    1. Köszi, már alib bírom kivárni. Most éppen 33 fokos hőségben kell dolgoznom a légkondi nélküli autóban. :-(

2. Hát azért ne mondd már, hogy egy helyi séta, ebéd és fagyi olyan megterhelő lenne.. :-) lazíts, azért mész oda. Szuper lesz, jó utat! :-)

3. Ha alvás nélkül indul a nyaralás, az első napon házisárkány vagyok, mindenen hisztizek és haldoklom. Utálom ezt az éjszakai utazást. A papmában lakunk, ott se bolt, se fagyi, étterem állítólag nem normálisan túl drága, egyszer sem tervezünk menni. Ott állt volna a bőrönd, hűtőbe való cuccokkal és a sok kp és ott kellett volna rajta ülnünk délutánig őrizni, ha nem kapnánk meg reggela szobát. De így most jó, mert beköltözhetünk, kipakolhatunk, mehetünk egyet úszni, felfrissülni és utána körülnézni. Így már sokkal nyugodtabb vagyok. :-)