2020. július 29., szerda

Milos - érkezés

Érkezésünk Milos szigetére problémamentes volt.
A Lufthansa járata Münchenből Athénba komplett tele volt. Az iváson kívül végig rajtunk volt az ffp2-szűrős maszk. Az athéni reptéren jó 4 óra időnk volt a két kép között. Ebből eleve másfél óra majdnem elment a corona-teszthez való sorbaállással és egyebekkel. Hamar eltelt az idő.
Az Olympic géppel pedig fél óra alatt ott voltunk Miloson. Milos reptere igen vicces, hasonló volt Karpathosé. Mini épület, volt benne az érkezés részben kb. 6 szék és egy kb. 5 m hosszú futószalag. Mire begyalogoltunk az aszfalton a kakkukkfű és ánizs illatú levegőben a repülőtől az épületig, már jöttek is bőröndjeink.

Az autókölcsönzőknek itt nincs irodájuk. Odahozták az autót a reptér elé, az átvétel kb. két percig tartott. Az autó katasztrófálisan lepusztult állapotban volt, tele karcolással, belül koszos, és első két gumiabroncsán nem csak le volt kopva simára a profil, hanem repedések is voltak benne, ami életveszélyes is lehet. A nő sietett, nem reklamáltunk, úgysem tudták volna otthelyben kicserélni, gondoltuk, másnap odamegyünk az irodához és kicseréltetjük.

Pár perc múlva Adamasban voltunk. Itt bementünk az első élelmiszerboltba és megvettünk mindent, ami így a kezdetben kell az önellátáshoz és rá pár perccel már meg is érkeztünk Tripitibe a szállásunkra. A tulajsonossal folyamatosan kapcsolatban voltunk, már érkezés előtt, várt minket és a szállás tökéletes volt. 4-személyes apartman, kisebb balkonnal a völgy és a tenger felé (ez általában nagyon napos és szeles volt) és egy hatalmas terasszal a bejárat előtt, ez két kőfal közé szorítva árnyékos és szélvédettebb volt. Az apartmanban minden meg volt, amire szükségünk lehetett, szép ápolt és tiszta volt. Az első 3 napban csak mi voltunk a 7 apartmanos házban.

Hosszú volt a nap, végülis reggel 7 óta úton voltunk és este 8-ra érkeztünk meg. Vacsorázni már nem voltkedvünk elmenni, egy görög salátát készítettünk magunknak.