2019. április 8., hétfő

Nincs hajtómotor

Sziasztok!

Tudom, hogy nagyon várjátok a beszámolót. Ma egy hete értünk vissza, és még egy betűt sem írtam le és semmit sem foglalkoztam vele. Most számomra sokkal fontosabb, a zenás film elkészítése. Amit csak nagyobb, távoli utazásainkból szoktunk csinálni és meghívunk sok ismerőst és bemutatjuk nekik, Ez 1-2 órás szokott lenni, de most 4 órányi angyag van. Összesen 100 Gigabyte!!! anyaggal tértem haza. Az első hétben éppen csak sikerült a más elintéznivalók és munka mellett a képeket, videófelvételeket kiszortíroznom és feldolgoznom. Közben minden nap gondoltam a blogra is és minden nap az az érzés volt bennem, hogy nincs kedvem, sem lelki erőm, sem pedig főleg fizikai időm arra, hogy ekkora képmennyiséget feliratozzak és feltöltsek a netre (tárhely!).  
Igazából nagyon kevés állandó olvasója van a blogomnak, szóval nincs az a nagy meghajtó erő sem, hogy nagy közönség vár rá. Úgy érzem, kiégtem, nincs kedvem az egészhez tovább, nem tudom rávenni magam elkezdeni csinálni a beszámolót, így most ezt őszintén ki is mondtam, leírtam ide, mert nem szeretnék senkit sem váratni hiába. Egyelőre nem lesz beszámoló. Hogy később, mikor több időm lesz, kedvet kapok-e hozzá, mert éppen unatkozni fogok, azt nem tudom, de egyelőre, nulla a kedvem és nem tudom, hogy a jövőben ez másképpen lesz-e illetve mikor lesz másképp. Ha képes lennék szelektálni, de nem vagyok képes, mert én mindig mindent meg akarok mutatni, akkor leszűkíteném a képeket napi tízre és gyorsan felpakolnék mindent, de nem bírok szelektálni, nekem minden fontos. Szóval ez van most. Nagyon sajnálom és bocsánat azoktól, akik most nagyon csalódottak.

10 megjegyzés:

  1. Hát kár :-( Én a Te beszámolóidon keresztül jutok el olyan helyekre amikről nem is hallottam szinte. Ha lesz időd akkor írd meg a beszámolót. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Eddig nem írtam a blogodra, pedig már jó ideje olvasom és csodálom a képeidet. Valóban mindig elég részletes beszámolókat írsz, sok képpel és pontosan tudom, hogy ez milyen sok időbe telik. Nekem is van egy privát utazós blogom, ahova mindig részletesebben leírok mindent és én úgy szeretem évek múltán visszaolvasni és kicsit újra odaképzelni magam. Aztán van egy másik, nyilvános utazós blogom is, ahova pedig kicsit gyakorlatiasabb tanácsokat írok, ahhoz mostanában én is kevésbé érzek motivációt.
    Nagyon szívesen olvasnék és néznék sok szép képet Costa Ricáról, hiszen ez az ország azért nem egy mindennapi úti cél és gyönyörű helyek vannak ott. Úgyhogy én is csak arra tudlak kérni, hogy ha lesz egy kis időd (és kedved) azért valamilyen formában kicsit mesélj az utatokról! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    én is követem a blogodat, nagyon szeretem olvasni az írásaidat mert érdekesek és szerintem nagyon jól írsz. Costa Ricára meg kifejezetten kíváncsi lennék, mi is voltunk ott, igaz, csak 12 éjszakára (van 2 gyerekünk akikre a nagyi vigyázott itthon, nem tűnhettünk el több időre), és csodálatosnak találtuk, bármikor indulnánk vissza. Szóval, ha lesz rá erőd meg kedved, írj légy szíves, jó lenne látni, Ti merre jártatok és milyen élményeitek voltak.

    VálaszTörlés
  4. Hallo liebe Andi,
    ich hatte schon gewartet was Du für schöne Bilder uns zeigst. Zwar hatte ich ja schon über whatsapp und FB ganz tolle Bilder von Dir gesehen, aber ich habe gedacht vielleicht zeigst Du hier noch andere.

    Ich kann Dich gut verstehen das Du antriebslos bist, am liebsten möchte man gleich der Welt zeigen was man alles gesehen hat. Aber man muss die ganzen Eindrücke auch erst einmal verarbeiten und sortieren.
    Aber vielleicht bekommst Du ja irgendwann wieder Lust, ein paar Bilder zu zeigen, müssen ja nicht so viele sein.

    Liebe Grüße
    Biggi

    VálaszTörlés
  5. Teljesen meg tudlak érteni. Egy olyan blog, amilyet mi vezetünk (részletes leírással, sok-sok képpel) rengeteg időt elvesz az ember életéből. Engem az olvasókon kívül az motivál, hogy milyen jó lesz NEKEM, ha majd előveszem, és újra elolvasom, megnézem a képeket, és újra átélem az utat. Én most a szeptember-októberi amerikai utunkkal küzdök még mindig (szöveg, képek, videók). És azóta is rengeteg helyen voltunk már, óriási elmaradásban vagyok Ezt csak azért írtam, hogy tudd, más is "szenved" ezzel rendesen, még úgy is, ha megvan a motiváció.
    Éppen ezért türelmesen kívárom, míg újra lesz rá időd és energiád és kedved. 😉 💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi, amiket írtál, meg a többieknek is.
      Én itt soha nem nézegetem vissza, vagy olvasom a blogom, mert ez nagyon macerás, egy ilyen hülye felépítést, mint ennek van, nem is lehetne hülyébbet kitalálni, hogy tök nehéz visszatalálni egy beszámoló első részét és arról lépegetni.
      Nekünk minden utazásról készül fotókönyv és a nagyobb utazásokról film is, azokat nézegetjük gyakran, de itt nem szoktam.
      üdv

      Törlés
  6. Üdv így ismeretlenül! Én is a "csendes olvasók" táborát erősítem. Véletlenül akadtam rá a blogra, azóta már RSS-ben van. :) Egyébként én is kíváncsi lennék majd Andalúziára, júliusban pont oda megyünk mi is nyaralni, és hasonlóképpen érdekelnek a természeti látnivalók, nemzeti parkok.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Mindig nagy elvezettel olvastam a beszamoloidat es csodaltam a szuper fotokat...hianyozni fognak de megertem a dontesedet.
    Udv.Orsi

    VálaszTörlés
  8. Kedves Andi! Bízom benne, hogy a lelkesedésed mélypontja elmúlt, és újra olvashatom tartalmas- színvonalas írásaidat.. Sokszor vettük már elő utazásaink tervezésénél a blogodon megjelenteket... üdv. Szkotina

    VálaszTörlés

Fontos adatvédelmi információ!!! Kérlek olvasd el!!!

Kedves Követő! Minden hozzászólásnak örülök és megpróbálok, amennyire időm engedi, válaszolni is mindegyikre. Gyűlölködő, politikai tartalmú vagy reklámcélt szolgáló hozzásólások, vagy amelyek egyáltalán nem tartoznak a témához vagy a blogba, automatikusan törlésre kerülnek.

Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) szerint fel kell hívjam a figyelmét a megjegyzést hátrahagyó személyeknek, hogy aki itt megjegyzést hagy hátra, az annak nyilvánosságra tételével elismeri, hogy tudomásul vette, és egyetért vele, hogy adatai ezen a weboldalon (a Google és Blogger által) tárolásra és feldolgozásra kerülnek. Lásd: főcím: Felvilágosítás adatvédelmi irányelvekről