2018. június 20., szerda

Madeira - Ismét Funchalban

A hajózás után Funchalban sétálgatunk. Elmegyünk a finom, de drága fagyishoz és veszünk 4 gombócot 7 Euróért, de ezek 8 gombócnak felelnek meg. A jacarandás főutca egy padján esszük meg és nézelődünk. A sétányra letett virágmintákat a múlt hétvége óta frissen rakták, most más minták vannak és a kikötőben meg egy virágkiállítás van, ezt is megnézzük még.

Elmegy az idő, már 17 óra van amikor elindulunk és nem haza, hanem a reptérhez, mert leszálló repülőket akarunk nézni. Találunk egy szép kis kilátót, ahol még padok is vannak és szemben egy mini kávézó, de iszonyatos szélvihar van, szét lehet fagyni és az eső is szitál, különben hoztunk volna egy kávét és kényelmesen elüldögélnénk itt vele. Csak egy repülő jön. Fél óra várakozás után elmegyünk, mert megnézve a menetrendet a mobilon, csak 18 óra után jönne még jó néhány gép. Funcahltól ismét szép idő van. Ahányszor a szigetnek ennek a részébe jöttünk, mindig nagyon rossz idő volt, örülünk, hogy nem ide foglaltunk szállást. Otthon nálunk is jó idő van. Még olvasunk és este doradát sütünk.

1. Das ist klasse dass ihr auch mal solche Blumenteppiche und eine Prozession sehen konntet. Ich finde es immer toll was da alles so "gezaubert wird. Scheint eh eine Stadt zu sein die sich auf jeden Fall lohnt zu besuchen.

Schade natürlich wieder mit dem Wetter, aber ihr habt wieder das Beste daraus gemacht.

Liebe Grüsse

N☼va

2. Szia Bernie, ne haragujd, akartam neked válaszolni, és amikor a megjegyzéseknél voltam a menüben, nem ennek a bejegyzésnek a linkjére kattintottam, hanem valahogyan töröltem a hozzászólásodat, de nem szándékos volt. írok neked mailben választ.