2010. szeptember 13., hétfő

Meghiúsult terv

Egy hónapja készen volt a terv, minden apró részlettel és minden este bíztattam M-et, üljünk le a gép elé, foglaljuk le a repülőjegyet, míg fel nem megy az ára. Aztán 2 vagy 3-szor le is ültünk, elkezdtük a foglalást, aztán az utolsó pillantban mindig volt valami hezitálás, hogy előbb nézzünk még utána ennek vagy annak. Igazából valami tudat alatti félelem volt mindkettőnkben és egy idő után el is kezdtünk erről beszélni. Eleve az egész utazás pokoli drága lett volna, és hát most a síbaleset miatti hosszú betegállomány lehúzott minket anyagilag a mélybe, kétes, hogy ki tudtunk volna-e adni annyi pénzt. Meg május még annyira messze van, bármi lehet. Félelmeink fő oka viszont az utazás anyagi része lett volna. Így minden este leültünk. átrágtuk előlről az egész témát és arra jutottunk, hogy akármennyire is fáj, nem mehetünk.
Ami leginkább fáj, hogy az elmúlt 3 hónap azzal telt el nekem, hogy tervezgettem, több száz szállást néztemmeg, válogattam, indókat, fotókat, értékeléseket hasonlítgattam össze, indormálódtam a transzferekről, a szigetek közötti közlekedésről, az árakról, az összes partszakaszról mindent megtudtam, végignéztem google earth-ön az összes sziget összes nm-ét. Szóval olyan perfekt szinten tudtam már mindent, mint ahogy azt a görögországi utazásainknál szoktam. Most elvész ez a rengeteg munka, legalábbis feledésbe vész. Ez nagyon lehangol, annyira, hogy jóformán már utazni sincs kedvem, meg főleg elkezdeni valami teljesen új hely után kutakodni, ami olcsóbb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Fontos adatvédelmi információ!!! Kérlek olvasd el!!!

Kedves Követő! Minden hozzászólásnak örülök és megpróbálok, amennyire időm engedi, válaszolni is mindegyikre. Gyűlölködő, politikai tartalmú vagy reklámcélt szolgáló hozzásólások, vagy amelyek egyáltalán nem tartoznak a témához vagy a blogba, automatikusan törlésre kerülnek.

Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) szerint fel kell hívjam a figyelmét a megjegyzést hátrahagyó személyeknek, hogy aki itt megjegyzést hagy hátra, az annak nyilvánosságra tételével elismeri, hogy tudomásul vette, és egyetért vele, hogy adatai ezen a weboldalon (a Google és Blogger által) tárolásra és feldolgozásra kerülnek. Lásd: főcím: Felvilágosítás adatvédelmi irányelvekről